کارشناس فوتبال ایران گفت : ما در جریان اردوهای تیم ملی در خارج از کشور نبوده‌ایم پس باید در خصوص اسامی بازیکنان انتخاب شده به نفر اول کادر فنی تیم ملی اعتماد کنیم.
 
به گزارش راسخون، مجید جلالی در گفت و گو با فارس در خصوص لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2014 برزیل گفت: طی یک ماه گذشته تیم ملی بیشتر در اردوهای خارج از کشور بود و برای ما که از فضای تیم ملی دور بودیم سخت است بخواهیم در این خصوص اظهارنظر کرده و این انتخاب را درست یا غلط عنوان کنیم. باید به کی‌روش در این خصوص اعتماد کرد چرا که او از تمام جزئیات تمرینات و شرایط بازیکنان در اردوها با خبر بود و بازیکنان را زیر نظر داشت. در واقع کی‌روش مسئولیت کادر فنی را بر عهده دارد و باز هم تاکید می‌کنم که باید در این مورد به او اعتماد کرد.
 
وی با بیان اینکه از خط خوردن خلعتبری تعجب کردم افزود: ما نمی‌دانیم در یک ماه گذشته در اردوها و مسافرت‌ها چه گذشته و بازیکنان چه عملکردی داشته‌اند و چه کیفیتی را از خود بروز داده‌اند با این حال برایم خط خوردن خلعتبری کمی دور از انتظار بود.
 
جلالی در پاسخ به این سوال که با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی، باید چه انتظاری از این تیم در جام جهانی داشت، گفت: از هر کارشناسی سوال کنید شاید روی دو سه بازیکن اختلاف‌نظر داشته باشند و این یعنی در حقیقت موجودی فوتبال ما همین است. برای فوتبال ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازیکنان در جام جهانی بهترین سطح کیفی خود را در بازی‌ها ارائه دهند.
/2759/